F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS FCBOOK NEWER OLDER +FOLLOW

RAYA!!! RAYA!!! 2014

masa raya ni,ramai yg update status raya.....
saya pun nak jugak update status raya ni....
dah lama dah tak bagi ucapan...
gementar pulak!!!
hik3 >_<

rilekssss....
1...2...3 MULA

Assalamualaikum,,
Saya nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri
Maaf zahir dan batin
Kepada sesiapa sahaja yang mengenali saya...
Saya nak minta maaf...Mungkin ada terkasar bahasa...Melukakan hati..
Harap dimaafkan...
Kepada kawan2 yang sentiasa bersama saya sama ada masa susah atau senang,,
Semoga persahabatan kita akan kekal hingga ke akhir hayat
Dan akan sentiasa bersama mengharungi detik2 yg lebih mencabar pada masa hadapan...
SEMOGA HARI RAYA PADA TAHUN INI MEMBERI KITA 1001 KEBAIKAN.....
Akhir kata,terimalah serangkap pantun daripada saya....
>>>pantun ni di copy paste jerw<<<

 Sungai disusur sehari-hari,
 Dalam gelap menangkap ikan,
 Saya menyusun 10 jari,
 Salah dan silap harap maafkan.

IKHLAS DARIPADA,,,,
Hazeera Binti Misman
(5B SK Kota Dalam)
           >_<